Pokud si budete chtít něco vyzkoušet.. Doražte k nám na MĚLNÍK :) Nebo 23.11. budeme v Tišicích, 8.12. v Lobkovicích na zámku a 14.-15.12. na Dyzajn marketu v Praze.

Reklamační řád a vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám náš výrobek z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje nebo neodpovídá Vašim představám, máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezmete-li si zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Oblečení šité na míru je neprodejné a nelze ho prodat jinému zákazníkovi, proto u oblečení šitého na míru NENÍ MOŽNÉ odstoupit od kupní smlouvy, protože se jedná o zboží, které je upraveno dle přání kupujícího a podle jeho konkrétních tělesných měr.

Postup při vrácení zboží:

  • vyplňte formulář, zašlete nám jej e-mailem nebo doručte na adresu provozovny Šicí dílna BomBamBino, Kapitána Jaroše 292, Mělník, 276 01, a pak už to bude jen na nás :)
  • nepoužité a nepoškozené zboží pečlivě zabalte (nejlépe do původního obalu) tak, abyste předešli jeho poškození při přepravě
  • v případě nejasností nás kontaktujte na info@bombambino.cz.

V případě, že vracíte zboží, které bylo po převzetí částečně poškozeno, vyhrazujeme si právo snížit vrácenou částku o o hodnotu, která odpovídá poškození nebo opotřebení vráceného zboží. Peníze za vrácené zboží včetně poštovného (které bylo započteno do celkové částky při nákupu) Vám zašleme zpět na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží do naší provozovny. Částka, kterou Vám v případě odstoupení od smlouvy vrátíme, nezahrnuje dobírku (pokud jste ji zvolili při Vašem nákupu), ani poštovné, které jste hradili při zaslání balíčku zpět k nám.

REKLAMACE ZBOŽÍ

  • poškozená zásilka při přepravě:

Při převzetí balíčku od přepravce vždy pečlivě zkontrolujte obal, který by měl být neporušený a nepoškozený stejně tak, jako obsah balíku, pokud zásilka jeví známky poškození. Neprodleně informujte jak nás na info@bombambino.cz , tak přepravce pomocí jeho reklamačního formuláře (v případě České pošty osobně na kterékoliv pobočce). Pro lepší průkaznost veškerá poškození zdokumentujte, nejlépe formou fotografií.

Česká pošta: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace

GLS: https://gls-group.com/CZ/cs/odesilatele/klientska-zona/reklamace/

  • reklamace zboží:

Na veškeré námi vyrobené zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, která začíná dnem převzetí zboží. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození zákazníkem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.

Postup při reklamaci zboží:

  • vyplňte formulář
  • reklamované zboží pečlivě zabalte tak, abyste předešli jeho dalšímu poškození při přepravě
  • v případě nejasností nás kontaktujte na info@bombambino.cz

Dle zákona o ochraně spotřebitele je naší povinností o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů, a to e-mailem nebo telefonicky. Obdržíte od nás informaci o datu přijetí reklamace včetně výčtu všech projevených vad a o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Způsob, jakým bude reklamace vyřízena, záleží na přání kupujícího. Své rozhodnutí však musí kupující prodejci sdělit již při uplatnění reklamace. Reklamace včetně odstranění vady pak musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů. 

  • V případě, že posoudíme Vaši reklamaci jako oprávněnou, reklamované zboží opravíme (v případě odstranitelné vady), vyměníme za nové nebo Vám vrátíme peníze zpět. Peníze za zboží včetně poštovného, u nějž byla reklamace uznána za oprávněnou a které nese neopravitelnou vadu, Vám zašleme zpět na váš bankovní účet co nejdříve, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dní. Částka, kterou Vám v tomto případě vrátíme, zahrnuje i dobírku (pokud jste ji zvolili při Vašem nákupu) a také poštovné, které jste hradili při zaslání balíčku zpět k nám.
  • V případě, že posoudíme Vaši reklamaci jako neoprávněnou, zašleme Vám reklamované zboží zpět na Vaši adresu. Zároveň Vás o výsledném posouzení reklamace vyrozumíme e-mailem, včetně odůvodnění zamítnutí reklamace.  V případě Vašeho nesouhlasu se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.